22 augusti 2012

Vilka tidningar köper du?

De här frågorna hittade jag på Bokhoras blogg, och svarade på.

Vilka tidningar prenumererar du på eller köper regelbundet?
Just nu prenumererar jag på Mac Guiden, trädgårdsnytt, Iphonetidningen, Skriva, Pc för alla, och köper mac word, Vi läser,  M-magasin, Nu, Hänt i veckan, Privata affärer, Gör så här, Torp och Gård, och många fler.


Din senaste upptäckt i tidningshyllan?
Iphonetidningen som jag passande nog hittade samma dag som jag införskaffade Iphonen, och inte ens klarade av att sätta in SIM-kortet i den.


Vilka tidningar undviker du i tidningshyllan?
Politik


Vilka tidningar läser du på toaletten?
Alla


Vilka tidningar låter du ligga framme när du har gäster?
Inga speciella


Vilka tidningar gömmer du när du har gäster?
Inga. Alla tidningar finns i tidningskorgarna, och inne på toaletten.



Hur mycket handlar du tidningar för varje månad?
Usch det vågar jag inte ens tänka på

Vilken tidning ger du bort till din mamma?
Skriva skulle jag ge till henne. Hon är en fantastisk författare som tyvärr inte inser det själv


Vilken tidning ger du bort till din pappa?
Jakttidning

Vilken tidning saknar du?
En konkurrent till Skriva, så att jag kan få ännu mer superba artiklar om ämnet, och en ny datatidning som gör intressanta artiklar. Är vetgirig som få, och älskar att lära mig nya saker.

Vad gör du med tidningar som du inte vill spara?
Jag tar ut det som är intressant, sätter in det i en pärm (varje ämne har sin egen pärm). Resten går till återvinningen, eller också får barnen klippa i dem.

Nu är det din tur att svara på frågorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...